Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan

Produk Majun ini adalah amalan tradisi orang-orang Kelantan sejak 20 tahun yang lalu. Majun ini ternyata berkesan hingga mampu menyem-buhkan penyakit buasir yang kronik(berdarah). Kandungan Majun ini 100% daripada akar-akar kayu terpilih dan dijamin halal.

Dahulu ianya dijual di kedai-kedai kecil dan juga dari rumah ke rumah di daerah-daerah dalam negeri Kelantan sahaja. Tetapi apabila ahli  keluarga saya sendiri telah menggunakan majun ini dan alhamdulillah ternyata sem-buh sepenuhnya. Lalu tergeraklah hati saya untuk sebarkan kepada orang ramai melalui Internet.

Pada mulanya Majun ini saya perkenalkan kepada saudara mara saya sendiri sahaja. Sekarang Majun ini mendapat sambutan hebat daripada orang-orang cina di Kelantan. Alhamdulillah dan Insya Allah selepas menggunakan Majun ini, Anda tidak perlu ke Hospital untuk membuat pembedahan Buasir.

Apa pun saya tak pandai nak menceritakan bahawa ubat ini lebih berkesan daripada Majun atau ubat-ubat yang lain. Tapi hakikatnya ubat ini memang berkesan. Sama juga seperi Penawar Resdung yang saya ceritakan dulu. Mula-mula saya ceritakan kelebihan dan keberkesanan ubat ini, ramai juga hamba-hamba Allah yang mengkiritik tanpa mencubanya terlebih dahulu.

Tapi Alhamdulillah selepas daripada itu ubat resdung yang saya cadangkan itu mendapat sambutan daripada ribuan pengguna di seluruh Malaysia. Dan tiada seorang pun pengguna yang melemparkan kritikan yang negatif. Malah hingga saat ini masih ramai yang membelinya. Alhamdulillah!

Lihat Simptom-simptom penyakit buasir ;
  1. Rasa sakit yang berdenyut-denyut , rasa gatal pada lubang dubur.
  2. Pendarahan  berlaku selepas dan sebelum membuang air besar dan rasa kepanasan di situ.
  3. Sukar untuk membuang air besar dan rasa tidak selesa pada bahagian dubur apabila berdiri lama atau bertinggung.
  4. Kesakitan pada bahagian dubur menyebabkan pesakit akan mengalami perubahan di dalam corak membuang air besar.
  5. Darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.
  6. Dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.
  7. Ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.
Penyakit buasir ni atau Hemmoroid iaitu penyakit yang boleh terjadi dibahagian dubur. Ia terjadi bila saluran darah venus (veins) yang mengembang dan bengkak di sekitar dubur (rektum dan anus). Ada dua jenis buasir yang utama iaitu :

Buasir dalam. Ia berlaku di bawah kulit, betul-betul di luar pembukaan dubur. Ia mungkin akan menyebabkan sakit dan rasa gatal, terutamanya semasa pembuangan air besar. Buasir jenis ini agak lembut (jika dipegang dengan tangan). Ia selalunya berbentuk bulat, berwarna purple.

Buasir luar. Buasir jenis ini berlaku di bahagian dalam rektum. Selalunya buasir jenis ini tidak sakit. Penderita buasir jenis ini hanya akan menyedari masalah yang menimpanya bila terdapat darah yang keluar dari duburnya.

Jangan biarkan buasir anda menjadi semakin parah sehingga anda terpaksa membuat pembedahan di hospital. 

MAJUN INI SANGAT TERHAD!!! SILA DAPATKAN SEGERA Majun ini dengan harga yang sangat berpatutan. Hubungi Puan Yatie 0129326011.

Atau boleh dapatkan Majun Buasir ini di kawasan berdekatan dengan anda:

Kelantan 0179159737 ( Haji Din )

Klang, Selangor  012-2887468Puan Laila )

Hulu Langat: 0133288205 (Puan Siti)

Kedah : 0149439934 ( Puan Hasiah )

Bangi / Kajang : 0196470390 ( Ustaz Radhi ) 

Shah Alam, Selangor : 019 489 0302 ( Pn. Normala )

P/S: Alhamdulillah Majun Buasir ini sudah menembusi pasaran Brunei, Indonesia dan Singapore. Bagi mereka-mereka yang ingin menjadi stokis bolehlah hubungi Puan Aisyah sekarang.

138 comments:

MissHunt said...

mcm mana nak order ye?

fazmie said...

area puchong @ petaling jaya ada tak...? nak try

aiman1981 said...

Alhamdulillah... dengan izin Allah makjun buasir ni dah mengecutkan buasir isteri saya. Sebelum ni buasir isteri saya sangat teruk hampir terkeluar. Sekarang Alhamdulillah syukur sgt2 pd tuhan sebab ketemukan sy dengan makjun ni..Sy harap majun ni dapat dipasarkan secara meluas lg. sebab tak semua orang yang kena buasir tahu guna internet...

fazmie said...

terima kasih kerana bg info bulan depan jika tiada halangan nak juga saya try.... harap stok ada bila saya nak...

Unknown said...

ckp byk xgune.. sy dah 2 kali operate buasir, tp x tahan lama buasir subur balik....lepas mkn ni 2 minggu mmg dpt rasa buasir mengecut.. dah rasa selesa duduk dlm ofis.... alhamdulillah.. trima kasih sbb kongsi maklumat ni...

dwatyKNY said...

salam kak.... macammana nak order... kena call akk ker??
beli online boleh tak???

nurulain said...

dwaty... wsalam... boleh hubungi akak di talian 0199496133.

Affa Encem said...

salam.. saya orang kelantan tp tak pernah dengar makjun ni.. boleh saya tahu di mana tempat atau kilang proses ubat ni? lagi bagus kalu boleh gi beli tempat membuatnya...

Unknown said...

kak bagaimana nak order majun ni,, sy dok kelate

nurulain said...

Boleh hubungi 0199496133 utk mendapatkan majun ni. Cepat!!! Permintaan majun ni terlalu ramai. Majun terhad.

Unknown said...

di jb takde ke. saya nak cuba juga

Mazniatul said...

Kat Area Klang ade x? berapa ya harganya?

Ainal Marhaton Ad Ghani said...

saya di area km 6, jalan gambang, macamana nak dapatkannya di kuantan

Unknown said...

macammana nak order... Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan..TQ

Unknown said...

salam, area penang cm mana nk dapat? azlan 0194727786

Unknown said...

Assalamualaikum,
Saya Amin,saya nk tanya mcm mana nk menjadi stokis.

Anonymous said...

W,salam.. boleh hubungi 0199496133.

jinn afraid said...

Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan... mcn mana nk order?...

Unknown said...

Saya berterima kasih kepada penyumbang maklumbalas yang telah mengguna makjun.Info sangat berguna dan saya juga mau cuba kerana isteri saya juga mengalami buasir dan pernah terkeluar.

cdinkb said...

produk saya dah terima 14.2.2013.Isteri pun ikut aturan makan.In Syaa Allah semakin sembuh.Doakan.Terima kasih dengan khidmat puan.

Unknown said...

buasir dalam berkesan tak......guna makjum ni

atieyzuriati said...

mcm mana nk hubungi stokis din kelantan??? sya berminat utk mencuba...

Unknown said...

bolhh pos tak berapa harga satu

Business Bloggers said...

salam.kepada sesiapa yg berminat dgn ubat ni, jgn malu2 & berfikiran negatif.sila hubungi terus di 019-9496133.jadi mudah utk sy mendalami tahap buasir yg dialami oleh anda..saya sedia membantu anda.tq.

SHADID said...

untuk kawasan puchong dan sekitarnya boleh hubungi asri 012-6555789

Unknown said...

assalamualaikum.sy dok di kulim, kedah. mcmana nk jdi agen

Unknown said...

Assalamu'alaikum wr.wb..mf saya tinggal di taiwan,seandainya saya pesen di kirim ketaiwan berapa haraga dan ongkos kirimnya trimakasih



Unknown said...

SAYA DAH MENGHIDAPI BUASIR LUAR LEBEH DARI 10 TAHUN .DAH .BERMACAM2 UBAT DARI TRADISIONAL,UBAT CHINA,DAN AKHIRNYA KEHOSPITAL BIASALAH DAH TIGA KALI BANDING.DUA KALI COLONOSCOPY.TETAPI MASIH BELUM DIZINKAN ALLAH UNTUK SEMBUH SEHINGGALAH TERBACA DIFB KISAH MAJUN BUASIR DARI KELANTAN NI.MUNKIN INI PENYELESAIANYA KITA. BERUSAHA INSYA ALLAH.TERIMA KASIH KPD DR.RASHIDI DARI UTHM DAN PN.NURUL AIN SERTA SUAMI SEMOGA ALLAH MEMBALAS SEGALA USAHA ANDA .

Hamba Allah said...
This comment has been removed by the author.
Business Bloggers said...

salam. boleh hubungi sya di 019-9496133

Unknown said...

assalam'mualaikum, saya tinggal kat area taman melati, mcm mane nak dapatkan majun ni?

syam said...

salam..mcm mna nk dptkn yg trdekat dgn kwasan yg sy tggl skrg ni di daerah baling,kedah...

izeera butik said...

Btl kerr

Cik Irra said...

Cara penggunaan n harga.

Azhar said...

Assalamualaikum. Mana nak beli di Singapore?

Mohd Fadhli Ishak said...

Salam macam maner nak order

Unknown said...

macam mana nak order ya?

Unknown said...

Pm

Unknown said...

Pm

rez said...

Mcm mana nak oder

Unknown said...

order tuan

Unknown said...

Pm saya macam mana nak order

Unknown said...

Assalamualaikum sy nk tnye slpas mkn majun nii kesannye seperti keluar darah dan bernanah ke? Sy agak risau ttg keadaan mAk saya. Dia baru je makan .

azizseman said...

Saya nak cuba. Stokis terdekat di Johor kat mana?

salleh said...

harga berapa

ridzco said...

Harga dan quantiti pil makjun ini puan. JazakAllahu khairan

ridzco said...

Harga dan quantiti pil makjun ini puan. JazakAllahu khairan

Unknown said...

Boleh text saya kt 01139958406 nk tahu ape yg berlaku

Unknown said...

Boleh text saya kt 01139958406 nk tahu ape yg berlaku

Alfain said...

Pm harga dan kuantiti maajun ni puan..0138848509

Alfain said...

Pm harga dan kuantiti maajun ni puan..0138848509

Unknown said...

Puan..saya nak.cube majun ni...

Unknown said...

Macam mana nk order?

Unknown said...

0178322005
pm

Unknown said...

Boleh pm no 0149384888..jzkk

Unknown said...

Akak ade jwb x?mcm mn nk dpt?

Unknown said...

Org pregnant bleh mkn ke majun ni?

Unknown said...

Org pregnant bleh mkn ke majun ni?

Cengkenit said...

ADA STOKIS AREA RAWANG ATAU YG BERDEKATAN DGN NYA ? TKASIH

Unknown said...

Harga berapa? Bagaimana buat odar.
0199278129

Unknown said...

mcm mna nk order?pm 0178283524

Unknown said...

mcm mna nk order?pm 0178283524

zany said...

sy nk order urgent..pm / wassap 016-4935200

Bisikan Bayu Homestay said...

Stokis kuantan ada tak?

Bisikan Bayu Homestay said...

Stokis kuantan ada tak?

SHADID said...

as salam..kembali 2017
Stokis puchong.
COD sekitar puchong..
luar kawasan pos laju..wasap/tel...012-6555789

Unknown said...

Hubungi saya
Alias 0194445756

Anonymous said...

Sy nak oder. Pm 0105855459

Unknown said...

Pm 01126366457

Anonymous said...

Boleh pm harga dan bagaimana nak dapatkannya

maria said...

Apakah Anda memerlukan pinjaman segera untuk melunasi hutang Anda atau apakah Anda memerlukan pinjaman untuk memperbaiki bisnis Anda? Apakah Anda memerlukan pinjaman konsolidasi atau hipotek? Sudahkah anda ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Cari tidak lebih karena kami di sini untuk membuat semua masalah keuangan Anda terjadi di masa lalu !! Kami meminjamkan kepada perusahaan, entitas swasta dan individu dengan bunga rendah dan harga terjangkau 2%. Anda bisa menghubungi kami melalui e-mail via: (mariapedroguaranteetrustloan@gmail.com)


APLIKASI DATA



1) nama ...........................

2) Negara .......................

3) Alamat ......................

4) Jenis Kelamin ........................

5) status perkawinan .............

6) Bekerja ................

7) Nomor Telepon ...........

8) posisi di tempat kerja .....

9) penghasilan bulanan ....................

10) total pinjaman .........

11) durasi pinjaman .....

12) Tujuan pinjaman ..................

13) Tanggal lahir ........................



Terima kasih.

Unknown said...

Lawat untuk Menyukai Halaman saya-https://www.facebook.com/MieceribonRawatanTenagaLelakiSebenar/?referrer=whatsapp
013-2075439
Setiawangsa Kuala Lumpur Malaysia.

Nora Abdul said...

AREA TAWAU ADA JUAL X?

Unknown said...

Boleh wasap saya langsung 0103815505
Saya dari area sebrang perai penang

Unknown said...

Yang berminat dengan penawar buasir..boleh tekan link ni ye.....saya agen di kedah..
http://www.wasap.my/60149439934

Unknown said...

Salam,en,saya nak beli majun,harga brape,saya tinggal shah alam,boleh saya dapatkan ,no hp stockist yg terdekat dgn saya,no hp saya,01135446217,Hassan

Unknown said...

Pm 0123682989

Unknown said...

Aslkm tuan..sy berminat beli Majun,blh saya tahu stokis/ejen sekitar kota bharu,t.kasih

Unknown said...

Http://www.wasap.my/601170316721
Pm

Unknown said...

area sabah ad agen x? klu xda....sy nk jdi agen

Unknown said...

Tengok pd makjun ni sama dgn saya beli kat kedai acheh. Mmg mujarab utk hilangkan buasir. Tapi skrg dah byk kedai tak jual. Katanya tak ada bekalan

Unknown said...

Tengok pd makjun ni sama dgn saya beli kat kedai acheh. Mmg mujarab utk hilangkan buasir. Tapi skrg dah byk kedai tak jual. Katanya tak ada bekalan

Unknown said...

Macam mana nak order, harga dan cara penggunaan 0136926971

Sitii said...

Masih ade jual ke?tlg balas😭

Sitii said...

Masih ade jual ke?tlg balas😭

Unknown said...

saya duduk bangi
nak beli by cod ade

Unknown said...

salam boleh saya dapat maklum saya tingal kt puchong

Mrs NINE said...

Saya nk beli. Berapa rm? Bangi

Mrs NINE said...

No tepon sy 0127020891. Sy cuba kol no ats xdpt. Nurul

Ab Satar Bin Ansarullah said...

Blh pm harga dan cara nak order terima kasih

Unknown said...

Saya nk sgt makjun ni... Saya juga menderita buasir. Mcmana cara nk order

Unknown said...

brape rm

Unknown said...

brape rm

Unknown said...

Pm sy kawasan pulau pinang

Unknown said...

saya di perak. ejen mana yg dekat sekali

Unknown said...

Pm saya kawasan klang

Unknown said...

wassap sye 01126242880

Unknown said...

Pm 0146750718

Unknown said...

Pm 0128975070

Unknown said...

PM 0126635705
Tq.

Unknown said...

Pm 0194356213 tq

Unknown said...

Pm

Zulkefli said...

pm

Unknown said...

Pm

Liza said...

Di mana boleh dapatkan maajun buasir di johor bahru

Unknown said...

Pm

Unknown said...

Pm

Unknown said...

Saya berminat boleh pm saya

Farhan said...

Salam.sy berminat utk beli maajun buasir ni.blh pm sy ke mcm mn nak bli dan dpatkan maajun ni.by pos or cod??blh wasap sy kalo xkeberatan 0134646687.sy tggal area rawang.tq

syizrinizry said...

Boleh pm saya 0195934075 Syed

CKIN said...

Salam.. Saya nak beli maajun buasir ni.. Boleh wasap saya 0176167602 ckin

Thini said...

Saya nak beli urgent utk kawan yang sakit, tolong contact 01133542077. Terima kasih

Ramlah said...

Sy masih menyusu anak sy.. Blh makan?.. Bayi baru lahir

Unknown said...

Area senang ada agen dia x..nk beli

Unknown said...

Area *penang ada jual x..sy nk.beli

Unknown said...

Harga,. Pls

Bie said...

Ada agent klang tak?

Unknown said...

Mana boleh dapat ni.area sepang tolong

Unknown said...

area ampang ada ke

Sofi said...

Area kulim ada x ??

RawatanKL said...

wasap saya www.wasap.my/60173693424

Unknown said...

Dekat trengganu kat mne blh dpat ubat ni

Unknown said...

Assalamualaikum mcmana nk dpt masjid saya tinggal Pantai Dalam Jual Lumpur

Unknown said...

Area johor ada tk

Unknown said...

Assalamualaikum.. Boleh sy dptkn majun ni.. Boleh hubungi saya 0183760855

Cherryjackson888@gmail.com said...

Pm..macam mana nak order..

yg di bawah said...

di johor ada jual tak.

Unknown said...

Ble pm mcm mana Cara pembelian 017200233

Unknown said...

Kalau area kajang,dekat mana saya blh dapatkan mahjung ni

Unknown said...

Nak

Unknown said...

Bole sya dapatkn ubat buasir ini..sya memgalami sakit buasir skrangg..takut parahh je ni...mintak tolongg

Unknown said...

Seller..tolong hubungi Saya
0199674179..
URGENT

Unknown said...

Mcm mane nk beli

Unknown said...

Macam mane nk beli

Unknown said...

Baik

Unknown said...

Salam.Mcm mna saya nak dapatkn ubat ni .Boleh pm ka. Urgent ! !

Marznisa said...

Salam.macam mana saya nak dptkn ubat ni.pm plz

Unknown said...

Mcm mne sy nk dptkn ubat ini

Post a Comment